Badanie czytelności ulotki

Badanie czytelności ulotki

Badanie czytelności ulotki to idealne narzędzie dla każdego, komu zależy na stworzeniu pozytywnego image instytucji oraz pozytywnych skutkach rozpowszechnienia tej marketingowej formy. Badanie czytelności ulotek ma na celu zarówno ocenienie ich ze względu na merytoryczną zawartość, czyli teksty i zdjęcia, ale również jakości ich przekazania. Wykorzystane formy lingwistyczne czy też chwyty psychologiczne mogą zachęcić, ale równie łatwo nastawić negatywnie klientów, stąd też należy poddać je odpowiedniej ocenie.


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 33 (ostatnio: 13.10.2017 06:38:28)
  • yahoo: 13 (ostatnio: 11.08.2017 15:13:51)

Podlinkuj wpis:

You may also like...

Dodaj komentarz