• Bez kategorii
  • 0

Jak wpływa na klientów marketing sensoryczny?

Jak wpływa na klientów marketing sensoryczny?

Okres świąt zachęca wiele osób do dużych zakupów. Świąteczne prezenty, nowe stylizacje, ozdoby świąteczne – to najbardziej chodliwe zakupy w tym okresie. Marki chcą jak najlepiej wpłynąć na konsumentów w tym najgorętszym dla ich biznesu okresie, sięgając po marketing sensoryczny. Jak wpływa na klientów marketing sensoryczny? Oddziałuje on na nasze zmysły w taki sposób, aby pod wpływem impulsu zdecydować się na zakup danego produktu.

Audiomarketing napędzający świąteczny nastrój Podczas okresu świątecznego możemy dostrzec jak wpływa na klientów marketing sensoryczny bardzo dobrze. W radio, w galeriach handlowych otaczamy się świątecznymi kolędami oraz piosenkami świątecznymi, które zachęcają i nas do robienia zakupów i upominków dla naszych najbliższych.

Aromamarketing kolejnym trickiem świątecznym Święta kojarzą się nam z wieloma zapachami. Piernikowych ciasteczek, wypieków i potraw wigilijnych. Marki skutecznie używają tego do stymulowania naszych zmysłów. Jak wpływa na klientów marketing sensoryczny w przypadku aromamarketingu? Tak samo jak w przypadku audiomarketingu. Wspomnienia z dzieciństwa, kojarzące nam się z danym zapachem, miły nastrój zachęca i skłania nas do zakupu nowych rzeczy.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 5 (ostatnio: 21.08.2020 14:23:32)

Podlinkuj wpis:

You may also like...

Dodaj komentarz