Screen and sound 2018

Screen and sound 2018

Screen and sound 2018 – niezwykły projekt graficzny od Roxxmedia

Niektóre wydarzenia zasługują na wyjątkową oprawę wizualną, która doskonale odda ich artystyczny charakter i twórczą atmosferę. Tak właśnie było z festiwalem screen and sound 2018, który jest międzynarodowym miejscem skupiającym w sobie zarówno miłośników niezwykle kreatywnych obrazów jak i doskonale dopasowanych do nich dźwięków. Agencja reklamowa Roxxmedia po raz kolejny miała przyjemność przygotować dla niego oprawę graficzną, która wprowadzi uczestników w niezwykły klimat festiwalu. Ta edycja festiwalu była zainspirowana czterema porami roku Vivaldiego. Z tego względu Roxxmedia postawiło na ciekawe kolaże ilustracyjne, które mimo eleganckiej ciemnej kolorystyki w jasny i czytelny sposób nawiązywało do poszczególnych koncertów skrzypcowych. S creen and sound 2018 to wyjątkowe wydarzenie, które zrzesza miłośników prawdziwego artyzmu – nie mogło być inaczej w przypadku materiałów promujących festiwal. Projekty graficzne wyróżniały się kunsztem wykonania, dbałością o detale oraz stylem rysunkowym.

Screen and sound 2018 – krok po kroku

Niezwykłe ilustracje promujące screen and sound 2018 zostały utrzymane w stonowanej i ciemnej kolorystyce. Początkowe etapy projektu zostały rozpoczęte promocją plakatu, następnie przygotowane kolaże umieszczono na zaproszeniach a także cała oprawa multimedialna została utrzymana w klimacie motywu przewdoniego festiwalu. Oprawa została zaprezentowana w gali finałowej w Kinie Kijów w Krakowie. Realizacja tego projektu była wielkim sukcesem Roxxmedia. Zapoznaj się z tym niezwykłym projektem!


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 1 (ostatnio: 03.10.2019 13:03:06)

Podlinkuj wpis:

You may also like...

Dodaj komentarz